Vi ønsker at give vores kunder den bedste oplevelse, da vi ved at det er altafgørende for vores virksomhed at skabe et godt omdømme med tilfredse og tilbagevendende kunder, samt gode samarbejdspartnere man kan sparre med.
Vi har et godt samarbejde med de omkringliggende værksteder, da de i de fleste tilfælde ikke selv kan stille en pladesmed til rådighed for deres kunder, men med vores ekspertise kan vi her hjælpe dem med at udbedre skaderne.
Vi har ligeledes et rigtigt godt samarbejde med en dygtig lokal maler, som leverer malerarbejde i top klasse, hvilket for os er en vigtig del i processen for at, kunne udbedre skaden i bedste kvalitet for vores kunder. Ligeledes går vi ind for bæredygtighed, og har derfor gennemført uddannelsen - Plastreparation. Hvilket betyder at vi har muligheden for at reparerer på den originale reservedel fremfor at udskifte med en ny uoriginal del, som i de fleste tilfælde er det forsikringsselskaberne tilbyder ved udbedring af forsikringsskader, alt taget i betragtning af bilens alder selvfølgelig.